Меню Закрити

ВИПУСК №49’2014

Харитонова Дарина

 Символічна аура камерно-інструментальної творчості В. Косенко (на прикладі Сонати для віолончелі та фортепіано оп. 10).

88

Безродня Єлізавета

Втілення образу дзвонів в творчості українських композиторів.

99

Пахомова Євгенія

Втілення традицій містеріальної драми в оперному театрі ХХ–ХХІ століть (на прикладі хорової опери Лесі Дичко «Різдвяне дійство»).

105

Титаренко Вероника

«Камерна симфонія» олега киви на текст Т. Шевченка в світлі ідеї покаяння.

117

Постоловская Наталья

Элегия «Пора, мой друг, пора» А. Пушкина в прочтении Е. Станковича (Камерная симфония №4 «Памяти поэта», IV часть).

124

Зипа Екатерина

Заголовочный комплекс струнного трио Ю. Гомельской «Гербарий…музыка воспоминаний…» как функционально-стилевой индикатор.

133

Павелко Екатерина

М. И. Глинка в Варшаве (1848–1851 гг.): неизвестные страницы польской периодики и новые факты творческой биографии композитора.

144

Ибраимова Эвелина

«Сирены» Р. М. Глиэра в контексте русской музыкальной маринистики.

149

Шепеленко Наталья

Оратория «Потерянный рай» А. Рубинштейна как отражение западноевропейской традиции.

159

Куркова Ирина

Проблема коммуникации творческих личностей на примере взаимоотношений Сергея Рахманинова и Владимира Горовица.

168

Герасимова Анна

С. Рахманинов в поисках балетного сюжета: тема с вариациями.

177

Жданько Ирина

«И зачем это вас только понесло за границу?» (об особенностях творческих миграций С. В. Рахманинова).

186

Манокина Анна

Особенности прочтения поэзии О. Мандельштама в камерной кантате Е. Фирсовой «Лесные прогулки».

194

Чубак Антоніна

Музикознавчі рецепції творчої зрілості композитора.

202

Андрієвська Тетяна

Ісаак Беркович – педагог та композитор.

212

Павлина Марія

Творчість як складова суспільного прояву митця-діяча другої половини ХІХ ст. (на прикладі отця Остапа Нижанківського).

220

Шемчук Віра

Внесок Е. П. Скрипчинської у методичну та педагогічну справу українського хорового мистецтва, зокрема Київської хорової школи.

227

Данканич Ганна

Основні елементи методики викладання вокалу Андрія Задора через призму його власного педагогічного досвіду.

237

Лемех Леся

Виконавські рецепції модусу ліричного (фортепіанний цикл «Любов» Василя Барвінського в інтерпретації Марії Крушельницької).

244

Савайтан Ольга

Макс Регер. Шесть интермеццо: спектр традиций и предвосхищений, исполнительский аспект.

252

Фішер Тетяна

Неопалима шевченкіана: відзначення шевченкових днів у Галичині під гнітом фашистської окупації в дзеркалі тогочасної щоденної преси.

265

Комлікова Анастасія

Особливості втілення патріотичної тематики у рок-опері Ю. Дерського «Розп’ята юність».

273